18 Aralık 2017 Pazartesi

Ahmet Arslan - Senden Habersiz



AHMET ARSLAN SENDEN HABERSİZ ŞARKI SÖZLERİ 

Her sabah görürüm seni karşımda 
İhtiyara döndüm bu genç yaşımda 
Elimde değilki inan birtanem 
Senin aşkın dolaşır garip başımda 

Her zaman ağlarım gülemedim ki 
Bir tek mutlu gün göremedim ki 
Çok defa söylemek istedim amma 
Seni seviyorum diyemedim ki 

Uzaktan izlerim güzel yüzünü 
Herkesten gizledim yürek sızımı 
Değişti mevsimler inan birtanem 
Unuttuk artık bahar yazımı 

Kaç defa söylemek istedim amma 
Seni seviyorum diyemedim ki 
Kara gözlüm beni fark etmesen de 
Seveceğim seni senden habersiz

Etiketler,
senden habersiz ahmet arslan
senden habersiz indir
senden habersiz sözleri
senden habersiz şarkı sözü
senden habersiz
ahmet arslan senden habersiz indir
ahmet arslan senden habersiz mp3 indir
senden habersiz şarkısı
ahmet arslan kafam bozuk
ahmet arslan şarkıcı
ahmet arslan
ahmet arslan arslan
ahmet aslan albüm
ahmet aslan akor
ahmet arslan bu aralar kafam bozuk
ahmet arslan bu aralar kafam bozuk indir
ahmet aslan dinle
ahmet aslan indir
ahmet arslan kafam bozuk mp3 indir
ahmet arslan kafam bozuk sözleri
ahmet arslan kafam bozuk remix indir
ahmet arslan kafam bozuk remix
ahmet aslan konser
ahmet aslan live
ahmet arslan müzisyen
ahmet aslan mp3 indir
ahmet arslan müzikleri
ahmet aslan niğde
ahmet arslan remix
ahmet arslan sanatçı
ahmet arslan sarki sozleri
ahmet aslan sarkilari indir
ahmet aslan şarkıları
ahmet aslan şarkıları indir
ahmet aslan şarkı sözleri
ahmet aslan türküleri
ahmet aslan türkücü
ahmet arslan youtube
ahmet aslan yeni albüm
ahmet arslan 2017
ahmet aslan 2017 albüm indir
ahmet arslan 2017 albüm
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder